Kerettel teljes

Izgatta a fantáziámat ez a keret már elég régen, így gondoltam összehozom a két kedvencemet.

Mert nagyon szeretem a kereteket és a hímzést is.
Szégyenszemre nem volt még "epiteton ornans" hímzésem. Kellett,na!

A keret már jóideje várta a méltó képet, hímzést, bármit, ami végre értelmet ad a létezésének. Amikor elkészítettem, egyszerűen csak barnára pácoltam, de most, hogy újra kézbe vettem, és a kész hímzéssel összenéztem, hiányzott még valami. Így kicsit a meglévő sérülései mellett, tovább rongáltam a felületét és a gyönyörűséges rózsa pácommal is átfutottam a felületén. Majd egy kis umbrával igazán patinánssá tettem a hölgyet.
A hímzés sem úszta meg annyival, hogy kivasaltam. Kapott egy selyem fodrot, amit egy régi elszakadt, gyönyörűséges púderrózsaszín ingbőt téptem és varrtam fel az egyik oldalára. Így nekem bohókás lett a befejezés.


minta: Mon atelier de brodeuse - részlet; vászon: Nina's thread 40count szín: Angel Blush; fonal: Nina's thread Rose tea. keret: EniCo treasures

 A keret a kedvenc monomániám eredménye, az egy darabból készült "örökkeret", mert ez a sarkoknál sosem fog szétnyílni. Ha megdobbant a szíved, bártan keress az enico.treasures@gmail.com címen,vagy a facebookon üzenetben.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések